הסערה נגד מרצ: "ממיטים אסון גם על עשרות אלפי פלסטינים"

    דוד לזר No Comments on הסערה נגד מרצ: "ממיטים אסון גם על עשרות אלפי פלסטינים"
    23:02
    16.05.24
    נתי קאליש No Comments on ראש הישיבה בדברים נוקבים: "הגיוס הוא אסון גדול ונורא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסערה נגד מרצ ממשיכה: כזכור, סיעת מרצ הגישה לפני ימים אחדים הצעת חוק לסימון מוצרים המיוצרים בהתנחלויות, ראש המועצה המקומית אפרת עו"ד עודד רביבי קרא הבוקר לסיעת מרצ להוריד את הצעת החוק הזו מסדר היום.

    "סיעת מרצ החליטה לסמן 400 אלף ישראלים, כולם משלמי מיסים, תורמים למדינה הן חברתית והן כלכלית, ביניהם אנשי חינוך עם שם בין לאומי, מפתחי הייטק, פורצי דרך בתעשיית המזון, הטכנולוגיה, אנשי צבא הנמצאים בקו החזית, יקבים שזכו בפרסים בין לאומיים, מפעלים מהגדולים והחדישים במזרח התיכון" אמר רביבי והוסיף כי ההצעה הזו של מרצ היא שני צעדים אחורה מהשלום, "היא תמיט על עשרות אלפי פלסטינים אסון כלכלי שיחזור אלינו כבומרנג, היא תמוטט משפחות ישראליות" ציין.

    רביבי קרא לחברת הכנסת מהאופוזיציה ולמפלגתה להגיע לביקור באפרת "אני מזמין את ראשת מרצ זהבה גלאון למועצה המקומית אפרת שתראה את דו הקיום, שתראה איך אפשר גם לגור מעבר לקו הירוק וגם להתארח אצל השכנים הפלסטינים, גם לחיות בכבוד וגם להעניק כבוד. הצעת החוק הזו לא תוביל אותנו לשלום, להיפך היא תוביל אותנו לאנטישמיות שהולכת וגוברת, היא תוביל אותנו לריחוק מהפלסטינים שעובדים כתף אל כתף עם שכניהם היהודים, אם טובת המדינה והשלום חשובים לך, הורידי עכשיו את הצעת החוק הזו מסדר היום".



    0 תגובות